vrijdag 5 juli 2013

mijn jaar in groep 7

Het jaar groep 7.
Ik vond groep 7 een top jaar het vloog in een klap voorbij.
Maar dit  jaar  in groep 7  is er iemand overleden, onze grote vriend Nolan.
We hadden toen nu nog steeds een mooi hoekje voor Nolan gemaakt in de mediatheek.
Verkeersexamen dat was dit jaar ook heel belangrijk theoretiesch en praktijk. Gelukkig ben ik met alle twee de toetsen geslaagd en, kan ik veilig in het verkeer rijden.
We hebben ook nog streetwise gedaan dan moesten we een parcours met je fiets rijden en, daarna met een grote tas met boeken op je rug en daarna mocht je als afsluiting lekker op een elketrische step, dat was helemaal leuk.
We hebben ook allemaal leuke projecten gehad zoals: de fiets meer weet ik er niet meer.
En natuurlijk afscheid groep 8 we hebben een leuk feesje gehouden op het strand, en het leuk afgesloten met een eindfeest in het Gouden Hoofd.
Volgend jaar is het mijn laatste jaar groep 8 dan moeten we uiteraad het goed voorbeeld geven :-)
We hebben ook nog leuke stagiaires gehad zoals juf Kim die volgend school jaar bij de kleuters komt, en juf Nicole die is net weg gegeaan




-xxx-jes Romy B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie