woensdag 15 mei 2013

Mijn verjaardag Door: Owen

Mijn verjaardag vierde ik zondag. Het was gezellig want Tim bleef logeren. Dus die was er al een dag bij. De eerste mensen die kwamen waren mijn oom en tante en nichtje. Ik vond het leuk toen mijn oom en tante kwamen. Want dan kan ik spelen met mijn nichtje. Ze is nog maar zeven maanden. Dus nog niet zo oud.

En toen kwamen kennissen van mijn ouders. En toen stonden mijn opa en oma voor de deur. Ik ging voetballen met Tim en Rowan mijn andere vriend. Ik was er niet dus ik weet niet wie toen kwamen. En daarna gingen we weer naar huis. Ik had geen zin meer. Toen waren me andere twee ooms en tantes. en mijn andere opa en oma.
Het einigste wat tot nu toe heb is geld: tachtig euro.

 Ik ging weer voetballen maar nu met mijn twee ooms erbij. De teams waren ik en mijn oom we wonnen wel met twee tegen nul. Ajax won ook met nul tegen twee. Want ze speelden uit tegen FC Groningen. maar dat maakte eigelijk niet uit. Want Ajax was al kampioen.

Ik ging weer naar huis. Ik had pijn want ik werd onderuitgehaald. Toen was iedereen er die ik had uitgenodigd. Ik had bij elkaar honderddrieenvijftig euro. Dus ik was blij. Maar dat is wel te merken. Ik ging weer met mijn nichtje spelen. Ik heb al drieentwintig euro weggegeven. Aan drie spellen.(Assassins Creed één, twee en brotherhood). Voor die genen die het wil weten. Ik ga nog veel meer kopen. Zoals Fifa dertien, Vier skelterbanden, iTunes kaart en een Nerf pistool. Dan ben ik al zo'n negentig euro kwijt. Dan heb ik nog tien euro,dat is genoeg voor mij.

Het eten was klaar dus ik ging eten. en op YouTube filmpjes kijken. Zonder dat ik het wist was het al tijd. Ik zei ''wow is mijn verjaardag nu al klaar''. Ik was moe dus ging slapen.


Van: Owen

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk verhaal om te lezen Owen, en het was ook nog eens super gezellig op je verjaardag ;-)

    Liefs Sandra van Keulen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Owen, wat kun jij goed schrijven, vertellen en rekenen, jij weet precies wat je uitgeeft en wat je dan nog over hebt! Jij bent een slim kind!
    En ik vond het leuk om op je verjaardag te zijn geweest en ik ben blij om te lezen dat je van je verjaadags geld allemaal leuke spullen voor je zelf koopt! Veel plezier met al je spelletjes en ik hoop dat je nog meer zal schrijven in de toekomst, want dan kan ik dat weer lekker lezen.

    Dikke kus,

    Tante Winny

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier uw reactie