vrijdag 31 mei 2013

presentatie van Bob.

Vandaag had ik mijn internet presetatie over D-day,
D-day betekend "De dag" het speelde zich af in Normandie (Frankrijk)
op 6 juni 1944 tijdens de tweede wereldoorlog.
Ik heb ook veel verteld over: de bunkers, begraafplaatsen, de standen.
Verder had ik ook nog wat spullen mee genomen zoals: veldflessen, bestek en een zaklamp uit die tijd.
Nu nog een verslag van Brammert over hoe hij het vond.


Nou, ik vond het een superleuke presentatie, nou ja, het onderwerp was niet bepaald leuk of grappig maar wel ontzettend boeiend en interessant. De 2e wereldoorlog is nog al een gebeurtenis, daar moeten zoveel mogelijk mensen van weten! En trouwens D-day, ik wist niet eens dat het bestond!
nou ja, opzich wist ik wel van de bevrijding maar niet die aantallen: 2 000 000 soldaten voor de vrijheid!
Brammert


groeten Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie