donderdag 27 september 2012

Nieuw op school!!!!

Hallo ik ben Sam,


Ik ben nieuw op deze school en ik zit in de klas bij meester harry. Ik vind het heel erg leuk omdat ik een hele leuke klas heb en omdat ik met mijn buurjongen in de klas zit, Hayo . dat vind ik erg leuk.
Meester Harry is ook nog eens een hele leuke meester. Ik heb al heel erg veel kinderen gezien en ik heb heel veel bijgeleerd. Ik ben ook nog eens met spelling naar groep 7 gegaan, nu zit ik ook met spelling bij een andere klas.
Ik heb ook nog  andere hele goede vrienden bijgemaakt dat zijn Bob, Daan, Dane en nog een paar kinderen.

Mijn broertje Jippe zit in de klas bij juf sandra. Jippe vindt het ook heel erg leuk. We gaan volgende week op kamp. Ik vind het heel spannend, ik heb er erg veel zin in.
Een tijdje geleden hadden we kinderkermis dat vond ik echt heel erg leuk. Het speelplein is ook helemaal top er is genoeg te doen. De ene keer speel ik bij de rekstokken en de andere keer ben ik gewooon over het plein aan het rondrennen.
Dit was mijn verslag Groetjes Sam

2 opmerkingen:

  1. Wat super dat je het zo leuk vind op school Sam! En wat heb je een leuk stukje geschreven, ga zo door!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier uw reactie