donderdag 18 oktober 2012

kamp avontuur

                             Kamp
In oktober gingen wij met alle lachende limo’s naar Naarden. WE mochten van meester even het bos verkennen. Arie, Britney,Romy D en ik gingen naar het bos. We zochten naar Bob en Daan. Arthur kwam eraan en ging met ons mee om hen te zoeken. Wij dachten dat ze over het hek waren gegaan, maar opeens zat mijn voet vast. Arie ging mij helpen. Hij trok aan mijn arm om me los te krijgen. Ook Britney hielp mee. Na voortdurend trekken lukte het eindelijk. Gelukkig was mijn voet er weer uit en konden we onze zoektocht doorzetten.
Wij zagen een hele mooie speelboom en Arie en ik gingen er in klimmen. Het was leuk in de boom behalve dat ik bijna viel met mijn hoofd tegen de boomstam. Dat kwam doordat er nattigheid op de boomstam lag. Gelukkig hield ik me nog net vast.
En wij gingen verder zoeken en we speelden wie het laatst bij de berg was en dat was Arthur. Maar wat zagen wij ? Er was eeeen schuur.  En toen renden wij snel naar de schuur om te kijken wat er in zat. Er hing een briefje met regeltjes erop van wat je wel en niet mocht doen rondom die schuur. Het was van de kamp beheerders. Saai !!!. Wij dachten dat het een avontuur was.
En toen zei Britney : “Kom wij gaan terug naar het kamp”. En we gingen terug naar het kamphuis en wie zagen we daar: Bob en Daan.
Ze waren al die tijd al bij het kamphuis een hutje aan het bouwen. Gelukkig hadden we ze weer gevonden.
Een happy.       End
Gemaakt door Dane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie