dinsdag 16 oktober 2012

Slagbal

We deden op kamp slagbal. De teamleiders waren mijn vader tegen meester Harry. Ik zat bij mijn vader. Mijn vader begon met slaan. En meester Harry in het veld. Het ging heel snel. De honken waren pionnetjes. één pionnetje was bijna niet te zien. Maar toch ging iedereen er langs. Hayo zat ook in ons team. Hij maakte één keer een home run. 
Het grasveld bij kamp was nat. Dus als je hard rende en je wou remmen dan gleed je uit. Hayo gleed ook uit. Het zag er grappig uit. Maar volgens mij deed het best wel pijn. Het was heel leuk. Omdat het gelijk spel was. Het was 37-37. Mijn vader vond het grappig dat ik tegelijk met hem aan kwam. Ik vond dat ook grappig. Meester sloeg heel ver. Ik had bijna een vang bal gemaakt die meester sloeg!! 



Van Kjartan      

1 opmerking:

Plaats hier uw reactie