woensdag 17 oktober 2012

Mmmm het eten op kamp

We werden naar het kamphuis geroepen. Maar het duurde nog wel een tijdje voor iedereen zat en werd maar gewisseld en gewisseld. Na een tijdje zaten we allemaal op de goede plek. Juf riep iedereen stil en zei iets wat ik niet meer weet. Ik rook alleen de lekkere geur van kippensoep. Toen kwamen alle ouders uit de keuken en gaven ons soep. Marissa had wel drie kommen op. Het was best wel een gezellige ruimte. Er hingen allemaal schilderijen. Na de kippensoep kregen we hotdogs. Mmmm verrukkelijk. Toen kwamen meester en Edwin met patat. Ik hoefde geen patat. Meester gooide Britney’ s  bord helemaal vol. Toen moest Isa mee helpen haar bord leeg te eten. Toen legde ik hun funny bunny uit en ze probeerden het gelijk. Funny bunny gaat zo: Je doet een patatje/marshmallow in je mond en je zegt funny bunny. Dan doe je er nog eentje tot dat je het woord niet goed meer zegt. Toen er bij Britney allemaal kwijl uit haar mond kwam zei Isa ” ik hoef geen patat meer van jouw bord”. Wij moesten allemaal super hard lachen. Eline en Marissa gingen gelijk naar Hayo om funny bunny uit te leggen. Toen iedereen zijn bord op had kregen we allemaal vanille vla. Het eten was verrukkelijk.
Door Beryl                    
                                                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie