vrijdag 11 januari 2013

Een geheime hut

Hayo en ik gingen een geheime hut maken, want wij hadden gaas gevonden waar wij bladeren op gooiden. Maar eerst gingen we het vastzetten. We gebruikten palen en takken van bomen. Daar gooiden we het gaas erop en we zetten het vast met elastieken.
Daarna kwamen meer kinderen een hut bouwen en mijn broertje was erbij dus toen moesten we verstoppen. En ik vluchten naar hayo`s achtertuin en Hayo verstopte zich achter een berg. Dus 10 minuten later kwam ik te voorschijn en zei Jippe we moeten naar huis toe een broodje eten. En toen gingen de anderen kinderen ook weg.
Een tijd later ging ik ook en Jippe ging ons helpen, want ik had het verteld dus toen gooiden we er bladeren op, maar toen kwam een vriendje van mij en zei mag ik mee spelen? Ik zei ja maar de hut was wel al af.     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie