vrijdag 15 februari 2013

De deur in Zuid-Afrika

We kwamen met het vliegtuig uit Nederland, maar eindelijk waren we in Zuid Afrika!! Dus snel naar het hotel toe, en gaan slapen.
 De volgende ochtend gingen we lekker ontbijten, ik dronk een mango sapje en at een eitje met ham erin.   Daarna gingen we de huurauto halen, en snel naar het safaripark (Shibula).  Er wachtte een ranger (Jason) op ons in de jeep. We stapten in en vertrokken. We zagen al meteen wilde zwijnen, antilopen, zebra’s en Gnoes. We kwamen eindelijk aan. Er waren mensen voor ons aan het zingen ik vond dat erg cool. Later we gingen naar ons huisje. Toen we kwamen aan en we zagen meteen een privé zwembad en we gingen meteen binnen kijken. Maar die deur van de lodge zag er erg mooi uit, met sierlijke vormpjes erop het was een schuifdeur erg groot, met glas erin. Daarna deed mijn vader de deur open, het was erg groot huis: 2 wc’s, 4 douches(2 buiten douches)en 2 slaapkamers. Toen we weg gingen naar de safari, moesten we de deur goed dicht doen want er konden apen binnen komen, en namen de glimmende dingen mee dus we deden de deur goed op slot. Eindelijk we waren bezig met de safari en we zagen apen. Ik was net geprikt door een wesp van wel 7 centimeter en ik dacht meteen aan de deur misschien waren de apen wel binnen gekomen. Maar gelukkig niet!!
Van Sam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie