vrijdag 15 februari 2013

lief dagboek

18\1\13  11:50                              

Vanmorgen werd ik wakker, ik zag allemaal planten en bomen. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik hoorde gerommel in de bosjes .Ik liep er heen en zag een hondenbot. Wat moet ik er mee? ik draaide me om en ik ging eens de omgeving bekijken. Ik liep tussen alle  bomen en takken door, ik viel op de grond in de modder. En ik ging opstaan ik zat onder de modder en liep verder.
 Ik liep tegen een rots aan en ging kijken wat het was en het was een waterval. Ik liep er onder en ik maakte me schoon,  liep weer terug naar de plek waar ik wakker wer.  Ik pakte wat takken en wat bladeren en maakte een hut. En ik pakte wat extra bladeren, maakte een bed en ging een dier zoeken om eten te maken en van de vacht een deken. Ik ging kijken en ik had een zwijn gevonden en maakte een vuurtje en ging eten. Na het eten doofde ik het vuurtje en ging slapen tot morgen trusten.

gr: Romy D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie