vrijdag 1 februari 2013

Lieve Nolan

Lieve Nolan

Ik weet dat je dit niet hoort, leest of ziet ,maar ik wil toch even laten weten dat jij altijd vrolijk lief en behulpzaam in de klas was.
Met rekenen heb je me vaak geholpen, als ik het niet snapte. Maar het laatste half jaar moest ik het zelf  oplossen, soms kwam je nog wel in de klas en vroeg ik je weer om hulp maar nu is dat toch echt voorbij. Ik kan het niet beseffen dat jij niet meer even op een middag even de klas binnen komt lopen en zegt’’ hey meester ik zei’’ toch dat je niet van me af was’’
Je blackberry en meester waren alles voor jou. Met je blackberry zat je wel eens stiekem in de klas.
Gisteren waren al je oud- klasgenootjes er (heel oud groep 8)
Wij hebben de mediatheek verbouwd tot jou herdenkingsplek
Ajax was jou favoriete club net als meester Harry echt Ajax-fans waren jullie.
Vorig jaar gingen we natuurlijk naar Ajax-AZ dat vond jij helemaal geweldig.
Jullie mooi in een jongens bus en wij in een meiden bus…
Jij zat ook natuurlijk in de +groep. Als dat een dinsdag niet door ging baalde jij daar heel erg van. Dan keek je al weer uit naar volgende week.
Voetbal was jou grootste ding. De Blokkers daar zat jij op voetbal. Je zat in de d?. Daar ging jij altijd met een glimlach op je mond naar toe als je weer een wedstrijd moest spelen of moest trainen.
Ik denk zomaar dat jij later wel heel graag in Ajax wilde spelen. Ik wou dat ik nu in mijn vingers kon knippen en jou terug kon toveren en in het Ajax team kon zetten in Amsterdam.
Het Werenfridus was de perfecte middelbare school voor jou.
Jij had in groep8 heel veel leuke vrienden waar je ook veel contact mee heb gehad
En gister kwam dat ongelofelijk nare verhaal bij ons aan.  Meester Harry vertelde dat jij was overleden, de hele klas barste in huilen uit. Ik weet ook dat je er niks aan kon doe dat je nu overleden bent. Wij missen je ongelofelijk erg.
Maar nu is het toch echt zo je bent er niet meer. Het is vreselijk je had nog zo veel jaren voor je, Je was nog maar 11 net zo oud als ik. Je had nog in Ajax kunnen spelen en je had nog een mooie baan kunnen hebben. Ook had je nog een vrouw en kinderen kunnen hebben. Maar dat kan nu niet meer het is voorbij je bent er niet meer.
Nolan ik wil je nog een één ding zeggen:’’wil je voor mij als je straks boven je willetje gaat een mooie grote glimlach op je mond houden en goed voor jezelf zorgen’’
Ik hoop dat je op een dag gewoon weer in de klas staat en ik jou weer kan vragen om te helpen voor het rekenen.
Ik hoop dat je daar boven het heel mooi gaat krijgen
Nogmaals we missen je enorm en we hebben heel veel verdriet

Ik zou aan je ouders nog willen zeggen: heel veel sterkte……..



Nolan nog heel veel plezier daar boven en ik hoop je nog op een dag te zien…..

Hele hele dikke kus: van Romy Brinkman                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie