vrijdag 15 februari 2013

Liefdagboek

Het was avond. wij vielen in slaap op de bank me broertje als eerst wist je dat me broertje een kwijlmonster is. Toen viel ik in slaap. Ik werd wakker in de jungle omdat het regende. Ik vond een bot. En sleep de bot. Ik stak de bot in een vis. Ik zocht een paar takken en twee stenen. En maakte een vuurtje. En braade de vis. Toen ik vis op had kreeg ik dorst. ik maakte een pot van water en modder dat ik bij meertje vond. Toen de pot klaar was deed ik er wat water in. Ik hield de pot boven het vuurtje. Toen alle bacterien er uit waren dronk ik het op. Ik werd moe van die lange dag. Ik maakte een deken van bladeren. En ging slapen. Ik werd wakker door een hard geluid. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik keek recht in het gezicht van me broertje die op me zat. Gelukkig ben ik weer terug in me huis. 





Van Owen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie