dinsdag 26 maart 2013

Bomen planten

Zaterdag 23/03 ging ik naar het schoolplein, om te helpen met bomen planten. Toen ik daar aankwam zag ik al alles klaar staan.

Ik ging samen met mijn broertje, zus en moeder er naar toe. Mijn broertje had de skelter en de kar mee. Met de skelter en de kar eraan kon hij dus allemaal zakken met boomschors vervoeren.

Later moest er ook een boom om gezaagd worden!!! Want hij was ziek. De kinderen die er waren, mochten op de nood trap staan met de draak er op. (toen de boom werd om gezaagd) Het zag er gaaf uit toen de boom viel, maar het maakte ook veel lawaai!!! Toen de boom omgevallen was werd hij nog in kleine stukken gezaagd. (Nu zijn dat de krukjes rond de boomstam)

Er moesten ook veel bloemen geplant worden. Naast de toekomst kist staat nu een appelboom, om Nolan te herdenken. Buiten was het wel heel koud. Ik had dan ook geen dubbele laag kleding aan. Nadat alles klaar was gingen we naar binnen om brood te gaan eten. Het eten was lekker. Want er waren appelflappen, cake, soep enzo voort.














Gr Kjartan

1 opmerking:

Plaats hier uw reactie