woensdag 27 maart 2013

Mijn nieuwe school

Ik zit sinds de kerstvakantie op de Jozefschool, het is echt een  hele leuke school.
Ik krijg lekker veel aanbod en het is ook leuk om met de plusklas naar het OSG te gaan.
Het is een hele leuke school. Het gaat heel anders dan op mijn oude school. vooral het wisselen van lokaal met de instructies vind ik best wel grappig.

Over mijn oude school:
mijn oude school heette de ELOUT dat staat voor Energiek, Leerzaam, Oecumenisch, Uitdagend, Techniek.  maar uitdagend klopt niet hoor.
op zich was het een best leuke school maar ik ben hoogbegaafd en kreeg daar gewoon niet genoeg aanbod en dus verveelde ik me kapot maar in groep 6 op mijn oude school kwam daar verandering in; ik mocht in groep 6 al meedoen met de entreetoets voor groep 7 en had hem met 95% goed als beste van de school gemaakt.
in groep 7 ontstond er een soort plusklasje dat we de keerklas noemden en daar kreeg ik eindelijk werk waar ik echt bij moest denken.
en in groep 2, dat kan ik me als een van de weinige dingen die ik nog weet van toen herinneren, dit is echt een heel vreemd verhaal, we moesten namelijk rondjes zetten om alle aapjes die de goede kleur hadden, de juf had van tevoren vertelt dat aapjes bruin waren dus dat was echt super makkelijk, maar het grappige was dat ik niet om alle bruine aapjes een apart rondje zette maar dat ik om alle bruine aapjes een groot rondje zette, lui hé?
nu mijn weerbericht, net als Larson, :
27/03/13

licht bewolkt
-2 °C tot 4 °C
Wind: O

28/03/13

vrij veel bewolking
-1 °C tot 4 °C
Wind: O
29/03/13

vrij veel bewolking
0 °C tot 5 °C
Wind: NO

30/03/13

bewolkt met lichte regen of motregen
1 °C tot 5 °C
Wind: NO

groetjes brammert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie