dinsdag 18 juni 2013

De bijzondere dingen van dat ik hier op school zit
Op school slapen
Tijdens de feestweek gingen we op school slapen .We moesten eerst  toestemming krijgen van de brandweer en dan mochten we op school slapen. Alles was goed gekeurd. Dus we mochten op school slapen. Dat was echt super leuk en dat maak je maar een keer mee in je leven .

Chipz
Ik groep 5 deden we mee aan een wedstrijd. Je moest een dansje verzinnen op een liedje van chipz. Die moest je in sturen en dan mochten we daar heen.  Als je won kreeg je een meet en greet met de leden van chipz en wij hadden gewonnen dus mochten we een meet en greet met chipz dat was erg leuk en ook iets om nooit te vergeten .

Voor het eerst kinderkermis
In groep  zes hadden we voor het eerst kinderkermis. Dat was echt super leuk maar ons kraampje was niet echt een succes. Ik heb nog nooit wat gewonnen met de kinderkermis maar ik vind het wel altijd super leuk .

Project kids in bizz
We hadden project kids in bizz. Daar moest je dingen in kopen en daarna verkopen en dan proberen winst te maken . Dat was echt super leuk. Heel veel weet ik er niet meer van maar ik weet wel dat ik het echt heel leuk vond .

Project het restaurant
 Dat was ook een groot succes en ook echt super leuk. Er kwamen veel ouders eten. Het leek wel een restaurant . Dat was het natuurlijk ook wel een beetje zo. Want de ouders moesten gewoon betalen voor het eten. Ik heb er heel veel van geleerd en ik vond het echt super leuk .



Ajax-AZ
We gingen naar Ajax-AZ. Dat was echt super leuk. Ik ben voor AZ en AZ had gewonnen met 2-3. We gingen daar met de bus heen. Een meisjes bus en een jongens bus. We mochten naar Ajax-AZ, omdat de echte wedstrijd niet goed ging. Er kwamen rellen en toen is de wedstrijd afgelast. Toen konden scholen zich aanmelden. Dan mocht je daar heen met je klas. Want alle kinderen mochten er nu heen en natuurlijk meesters en juffen .Dus je zou kunnen zeggen dat de kinderen nu het goede voorbeeld moesten geven. Maar het was wel iets om nooit te vergeten .

Nolan
Natuurlijk maak je niet alleen leuke dingen mee maar ook vervelende. Zo is een oud leerling in het begin van het jaar overleden. Daar hebben we veel verdriet van gehad .

Gemaakt door : Britney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie