dinsdag 18 juni 2013

mijn 2 jaren bij meester Harry.



Eerste dag,
Mijn 2 jaren begon ik met een oefen dag nog voor de zomervakantie. Het eerste deel van de dag ben ik vergeten maar later op de dag gingen we slagballen. Ik had dat nog nooit gedaan maar ik vond het wel leuk.
Ajax-AZ,
De voetbal wedstrijd Ajax-AZ begon in de bus.              
We reden naar de arena. Ik zat op een andere plaats dan de ander en ik zat bij de vader van Hayo.
Hayo zelf, Daan en ik omdat er bij de rest van de bovenbouw geen plek meer was.
Eerste keer kinderkermis,
Kinderkermis was top. Ik werd ingedeeld in een
groepje, met kinderen die ik niet kende, maar na
de kinderkermis leerde ik al meer kinderen kennen.
Fiets project,
Met het fiets project had Kjartan een oude fiets mee die we uit elkaar mochten halen.
Toen had ik het idee om met de bovenbouw een PIMP JE KLASSENFIETS wedstrijd te houden.
Dat werd goed gekeurd. Dus moesten we een mooie maar ook veilige fiets maken.
Uiteindelijk hadden wij gewonnen  omdat we de enige waren met een fiets. De rest van de klassen hadden geen fiets omdat hij niet af was.

En dan nu zijn we bezig om de musical goed te laten verlopen. En je kleding op orde hebben.
En over vier dagen gaan we op TEXEL KAMP.

groetjes Bob!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie