dinsdag 18 juni 2013

Mijn 8 jaren op deze school


Mijn jaren op de Jozef school

Chipz
In groep 5 deden wij mee aan een wedstrijd van Chipz. Je moest een op een liedje van Chipz dansen, en het filmen. Dan moest je dat filmpje op sturen naar stichting netwerk. Ze kregen een heleboel filmpjes binnen. Uiteindelijk moesten ze het beste filmpje uit kiezen en dat waren wij. We waren dus eerste geworden. We hadden ook een meet & greet gewonnen. Bij het concert was het heel leuk.

Project:  Kidz in bizz

We hadden het project Kidz in bizz. Je moest dan spulletjes in kopen en daarna proberen te verkopen en proberen winst te maken. Ik verkocht de vlinders. Er waren ook nog andere dingen zo als dromenvanger, thee, koffie snoepjes en vogelfluitjes.

Restaurant

Het project over het restaurant was geweldig. Je moest een groepje maken. Dan moest je een gerecht kiezen die je wilde maken. Ik zat met Beryl en Linnéa. Wij gingen de hamburgers maken. Helaas was Linnéa ziek dus Beryl en ik moesten de hamburgers met z’n tweeën maken. Toen Beryl en ik het gingen maken was het super gezellig. We gingen als eerste de kleine burgertjes bakken. Daarna moesten we de broodjes op maat snijden. We gingen de broodjes daarna beleggen met de burgertjes, kaas en een plakje augurk. De volgende dag was het zo ver. We namen de burgers mee naar school. In de keuken moesten Beryl en ik alleen nog maar de ketchup er op doen en dan konden ze geserveerd worden. Iedereen moest iets doen zo als: het eten brengen, de tafels afruimen, drankjes geven. Ik moest de tafels afruimen met Nolan. Het was super gezellig. Aan het einde mochten de mensen ook nog wat in het gastenboek schrijven. Het waren allemaal positieve dingen. Het was een project om nooit te vergeten.

Ajax-Az
We mochten met de hele klas mee naar Ajax-AZ. Alleen maar kinderen mochten er naar toe, want bij de volwassenen waren er rellen uit gebroken. Dus alleen kinderen waren uit genodigd. Toen we bij de Arena aan kwamen. We mochten naar binnen. We liepen naar de tribune. We gingen zitten en de wedstrijd begon. Ralf Machenbach trad ook op. Uiteindelijk had  AZ gewonnen.  Het was een super leuke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie