zaterdag 10 november 2012

Even voorstellen...

Hoi allemaal,

Ik loop alweer een tijdje stage bij de Lachende Limo's en dat vind ik heel erg leuk. Sommige ouders hebben mij vast wel eens in de klas gezien, maar er zullen er vast ook een aantal zijn die mij nog niet kennen. Ik zal mij daarom even voorstellen.

Ik ben Kim Grooteman, 22 jaar en ik woon in Onderdijk. Ik studeer aan de Hogeschool IPABO in Alkmaar. Ik zit in het derde leerjaar van de opleiding tot leerkracht basisonderwijs. Voordat ik deze opleiding deed, heb ik mijn diploma tot onderwijsassistent behaald.
In mijn vrije tijd doe ik graag aan Zumba en vind ik het leuk om van alles te bakken.

Ik ben nog tot eind januari bij de Lachende Limo's in de klas. Vaak zal dat zijn op de donderdag en de vrijdag en soms een hele week. Ik verwacht nog heel veel te leren in deze klas en ik zie een leuke tijd tegemoet!

Tot ziens bij de Lachende Limo,

(Juf) Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie