maandag 19 november 2012

PROJECT!

Dit project (als een heer door het verkeer) hebben we allemaal een gedicht gemaakt. Juf Kim heeft voor ons allemaal een prent uitgeprint daarbij moesten we dus een gedicht maken.
Ik had gekozen: Een Haiku het ging zo je moest de eerste zin beginnen met 5 lettergrepen de tweede met 7 lettergrepen en de derde met 5 lettergrepen.

Het ging zo;
Oh stomme regen,
Ik ben niet blij meer door jou!
Ik haat jou nu echt!

En de andere:
Mijn fiets gaat kapot
Dat komt allemaal door jou!
Regen, stoppen dus!

En een andere:
Ik zit op de fiets,
Over de heuvel van gras
Met m’n kleine fiets.

Dat waren de gedichten het was een leuk werkje ik moest het samen met Arie doen het ging best goed en we waren snel klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie