vrijdag 9 november 2012

In de auto op weg naar Beryl

In de auto op weg naar Beryl
Ik liep de turn hal uit en ging naar de parkeerplaats. Ik zocht naar de auto van mijn vader, maar ik kon hem niet vinden. Een paar minuten later kwam mijn vader de parkeerplaats op gescheurd met de muziek zo hard aan dat je het van een afstand nog kon horen. Ik schaamde mij kapot voor mijn vader. Heel veel mensen keken naar de auto van mijn vader. Toen niemand meer keek probeerde ik zo onopvallend mogelijk in te stappen en zei snel tegen mijn vader ga maar rijden. Toen we weg waren pakte ik mijn tas en hield er een pakje crackers uit en at het op want ik had honger. De muziek stond nog steeds zo hard. Het was beschamend vond ik. Mijn vader zet rock muziek altijd heel hard want de vind hij lekker klinken, maar ik vind het tegenovergestelden daar van. Ik vind het dus totaal niet klinken. Ik bedacht me wat we zouden gaan doen op Beryl haar partijtje, maar ik kon het niet bedenken. Toen we bij Beryl waren deed ik de deur snel open en liep er zo snel mogelijk uit want mijn vader had de muziek niet zachter gezet dus hij stond nog steeds heel hard. En dat haat ik.
Einde   

gemaakt door Marissa 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie