woensdag 21 november 2012

Mailbericht van de wegwijspiet.

Beste kinderen van de Sint Jozefschool,

Zoals ieder jaar willen wij, Sinterklaas en de zwarte Pieten, op 5 december bij jullie op school komen. Maar voor het zover is controleer ik, de Wegwijspiet, altijd of jullie wel klaar zijn voor het grote feest!

Ik wilde de fiets pakken om naar jullie toe te gaan, maar er is iets verschrikkelijks gebeurd.. Moet je kijken! De fiets heeft een jaar lang in de schuur gestaan en het ziet er naar uit dat hij het zo niet gaat doen..

Nu heb ik op jullie weblogs gelezen dat jullie op school fiets-werkplaatsen hebben. Dat komt goed uit! Kunnen jullie me helpen? Als jullie nou uitzoeken hoe ik mijn fiets kan repareren en dit naar mij terug mailen, dan kan ik m'n fiets repareren en alsnog bij jullie langs komen.

De volgende zaken zijn zeker kapot: de band is lek, de bel doet het niet, de ketting ligt eraf, het zadel zit verkeerd om, de trappers zijn er af en zoals je op de foto ziet nog veel meer dingen..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
groeten van de wegwijspiet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier uw reactie